6 de marc de 2014
diumenge, 9 de març del 2014
CARNESTOLTES. Dijous una flor portem!
Etiquetes de comentaris:
1r,
2n,
Activitats d'aula
dimecres, 5 de març del 2014
CARNESTOLTES. Dimecres amb pijama!!
Etiquetes de comentaris:
1r,
2n,
Activitats d'aula
dimarts, 4 de març del 2014
CARNESTOLTES.Dimarts ben embenats !
Etiquetes de comentaris:
1r,
2n,
Activitats d'aula
dilluns, 3 de març del 2014
CARNESTOLTES. Dilluns les cares pintades!
3 de març de 2014
Tal com ens ha ordenat el Carnestoltes amb la cara pintada el dilluns ens hem presentat.
Mireu que guapes i guapos estàvem.
Tal com ens ha ordenat el Carnestoltes amb la cara pintada el dilluns ens hem presentat.
Mireu que guapes i guapos estàvem.
Etiquetes de comentaris:
1r,
2n,
Activitats d'aula
dilluns, 17 de febrer del 2014
DORAYAKIS, BONÍSSIMS
Dilluns, 17 de febrer
Avui el Jan ens ha portat Dorayakis, els pastissets preferits del Doraemon. Els hem tastat i ens han encantat!!!!
dimecres, 15 de gener del 2014
FINS AVIAT MARC !!
17 de gener de 2014
El Marc el mestre de segon se'n va a la Univesitat perquè ja ha acabat les seves pràctiques.
El trobarem a faltar molt i esperem que ens vingui a veure com l'Héctor i el Santi.
La classe de 2n li donme gràcies per la seva ajuda, alegria i paciència !
El Marc el mestre de segon se'n va a la Univesitat perquè ja ha acabat les seves pràctiques.
El trobarem a faltar molt i esperem que ens vingui a veure com l'Héctor i el Santi.
La classe de 2n li donme gràcies per la seva ajuda, alegria i paciència !
Subscriure's a:
Missatges (Atom)